sobota 10. novembra 2012

[Xperia X8 a Android 2.3.7] Ako na to?

aktualizácia príspevku 17.5.2013
Telefón Xperia X8 obsahuje Android vo verzii 2.1 a pravdepodobne už nikdy nevyjde oficiálna novšia verzia. A tak, ak chcete mať tento telefón aspoň trocha vylepšený, je potrebné doňho nahrať novšiu verziu OS. Samozrejme sa jedna o verzie od rôznych maníkov, ktorí si obľúbili tento telefón. No a keďže tento telefón veru je stále veľmi obľúbený, existuje naň veľké množstvo customROM.

Tu je návod ako si dať do telefónu Sony Ericsson XPERIA X8 customROM, konkrétne GingerDX v031b pre Stock kernel. Upozorňujem, že ak máte telefón vyrobený po 11W29 (dátum nájdete pod batériou), tak v !žiadnom prípade neskúšajte unlock bootloader!, pretože bricknete telefón -> telefón umŕtvite. Už ho potom nerozbeháte a je dosť možné, že vám servis ani reklamáciu neuzná.
Keďže ja mám telefón vyrobený po tomto dátume, tak nemôžem spraviť unlock bootloader a tak som odkázaný na ROM s podporou stock kernelu. Našťastie na stock kernel existuje viacero ROM s Androidom 2.2 alebo 2.3 a dokonca sa začal robiť aj s Androidom 4.0 ICS ale tento projekt bol zatiaľ stopnutý.

Tak aby som sa dostal k veci ...

Tento návod je určený pre:
rootnuté telefóny Xperia X8, ktoré majú Stock kernel.

Požiadavky:
*Rootnutý telefón Sony Ericsson Xperia X8
*Baseband 015
*Sony Ericsson SEMC kernel
*CWM (v014 alebo novší) alebo xRecovery (v013 alebo starší) [postup inštalácie je v návode]

Nenesiem žiadnu zodpovednosť za prípadné poškodenie telefónu! Všetko robíte na vlastnú zodpovednosť!

Postup:  NOVÝ NÁVOD!!! jednoduchší a rýchlejší VIDEONÁVOD NA KONCI PRÍSPEVKU

(aktualizácia: Projekt ROM GingerDX bol pozastavený, i naďalej sú k dispozícii súbory na stiahnutie. Môj osobný názor je, že ide o jednu z najlepších custom ROM, takže neváhajte a flashnite si túto ROM :) )
Musíte mať nabitú batériu minimálne na 50%, odporúčam mať plne nabitú batériu
Telefón sa v Recovery mode nenabíja, takže zbytočne nečakajte, pretože by sa vám mohol vybiť a to by bol vážny problém, preto odporúčam mať nabitý telefón na 100%
- Stiahneme si xRecovery, ES Správca súborov, GingerDX-v031b-shakira-stock a GAPPS
- xRecovery stiahnete TU
- ES Správca súborov stiahnete z Google Play Store
- Informácie o tejto ROM nájdete na stránke ROM GingerDX na XDA fóre
linky na stiahnutie ROM sú v v tomto príspevku
a súbor GAPPS stiahnete TU
POZOR! Pre stiahnutie kliknite na odkaz označený pri Stock!!!, viď obrázok
GAPPS stiahnete cez kliknutie na odkaz, viď obrázok


- na pamäťovú kartu nahráme rozbalenú zložku xRecovery (tú nevkládame do žiadneho priečinka) a tiež skopírujeme nerozbalené súbory GingerDX-v031b-shakira-stock a GAPPS (môžu byť v priečinku s názvom napr. ROM, proste tak, aby ste vedeli cestu k ním)
- cez Google Play Store (resp. Android Market - na Androide 2.1 nefunguje Google Play Store) nainštalujeme ES Správca súborov
- zapneme Ladenie USB 
- reštartujeme telefón 
- spustíme ES Správca súborov, prenesieme súbory z priečinka xRecovery (tri súbory) do system/bin, pred vložením je treba prepnúť mod ES Správcu súborov na r/w (stlačíme ľavé tlačidlo pod displejom, otvoríme zložku Nástroje, zrolujeme dole na Root prieskumník a klikneme na Pripojiť r/w a zmeníme pri /system z RO na RW a tiež pri Cesta /) (ak vám bude robiť problém povoliť root pre túto aplikácie, tak skúste reštartovať telefón a skúsiť ešte raz)
- reštartujeme telefón
- pri zapínaní, počas zobrazovania nápisu Sony Ericsson treba stláčať rýchlo tlačídlo späť, tým sa dostaneme do Recovery modu
- Recovery mod sa ovláda pomocou tlačidiel na ovládanie hlasitosti (hore, dole), stredným tlačidlom (potvrdzuje) a tlačidlo Späť (vracia sa späť), dotykový displej v Recovery mode nefunguje
- ak nemáte, tak pripojíme telefón k PC (telefón sa v Recovery mode nenabíja, takže zbytočne nečakajte, pretože by sa vám mohol vybiť a to by bol vážny problém, preto odporúčam mať nabitý telefón na 100%)
- pripojíme SD kartu: Partion tools -> Mount USB storage, tým sa nám pripojí SD karta k počítaču
- zmažeme priečinky android_secure (ak ho tam máte, pretože ak prechádzate z originál Androidu 2.1, tak tam nič také nemusí byť) a Android na SD karte (oba priečinky si systém vytvorí sám pri prvom štarte)(môžete aj LOST.DIR)
- na telefóne stlačíme na Unmount, následne Späť
- prejdeme do Instal Custom zip -> choose custom zip from SD card a vybereme v zložke rom GingerDX-v031b-shakira-stock.zip a následne Yes Install. Počkáme, kým prebehne inštalácia teda kým nenapíše na konci Install from sdcard complete, potom to isté spravíme aj s GAPPS. Tento súbor inštalujeme až po nahratí GingerDX-v031b-shakira-stock
Prebehne inštalácia
- Vypíše Install from SD card complete, čím sa dokončila inštalácia customROM
- môžeme ešte nakoniec spraviť wipe data/factory reset v recovery mode (nie je to nevyhnuteľné, ale ak by ste mali nejaký problém pri používaní, tak to môžete spraviť kedykoľvek, samozrejme tým prídete o všetky údaje v telefóne (nie na SD karte), telefón sa nastaví na východzí stav)
Následne už len dáme Reboot a počkáme, kým nabehne systém. Prvé zapnutie môže trvať dlhšie. V príprade tejto ROM by to nemalo trvať dlhšie ako päť minút
Po nastavení systému odporúčam ešte raz reštartovať telefón.
A je to, v telefóne máte Android 2.3.7, užite si ho ;)

Časom by som mohol tento návod doplniť aj videom :) uvidíme (už je na svete 16.5.2013)




Táto ROM poskytuje okrem iného aj Multi-touch, takže je to určite postup o level vyššie :)

 
 

85 komentárov:

  1. mohol by si spraviť video prosím ťa ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám v pláne videonávod, konkrétny dátum však nejdem písať. Každopádne v priebehu tohto týždňa by mohol byť videonávod na svete. Informovať budem aj tu na blogu

      Odstrániť
    2. A plus ešte trochu zmením aj tento písaný návod, keďže medzitým došlo k niekoľkým zmenám

      Odstrániť
    3. Videonávod je už k dispozícii tu na blogu alebo na youtube.

      Odstrániť
    4. no ten link co je na xrecovery su tam 3 na stiahnutie ale ten zip stiahnem a mam tam asi 10priecinkov a nie dva ako to potom ?

      Odstrániť
    5. mne tam stale len sony ericsson svieti nic viac co stim?

      Odstrániť
  2. Tak som všetko spravil podla videonávodu a zatiaľ všetko šlape tak ako má :) . Veľká vďaka za toto...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zdravím mohli by ste pridať návod ako sa vrátim späť k pôvodnej rom? :) Vopred ďakujem za pochopenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K pôvodnej ROM sa dostanete štandardne cez SEUS ;)

      Odstrániť
  4. takto cez ten program nahrajem naspäť pôvodnú rom? :) ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, program síce bude hlásiť, že v telefóne už je najnovšia verzia ale treba dať, že inštalovať aj tak a počkať, kým sa nainštaluje a v telefóne je pôvodná ROM 2.1 ale ROOT sa pravdepodobne pokazí a treba potom opäť spraviť ROOT

      Odstrániť
  5. zajtra to plánujem vyskúšať :) už som mal vo svojej X8 Android 2.2 aj 2.3.5 tak som zvedavý... mám otázku :) momentálne mám vo svojej X8 Android 2.2... keď si chcem nainštalovať túto 2.3.7 tak musím telefón preinštalovať na základnú 2.1 cez SEUS a potom rootnuť a ostatné však?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predpokladám, že ak máš 2.2, tak máš spravený aj ROOT a taktiež recovery mod, takže netreba dávať späť originál 2.1, stačí si dať na SD kartu túto ROM a GAPPS a po reštarte telefónu vstúpiť do recovery módu a postupovať rovnako ako je v návode od tohto bodu kde sa robí toto: "Instal Custom zip -> choose custom zip from SD card" Samozrejme predtým tiež treba vymazať priečinky na SD karte "Android" "android_secure" a "LOST.DIR", pokiaľ sú a v recovery móde dať wipe data alebo factory reset, podľa toho, ktorú verziu recovery máš.

      Odstrániť
    2. A ROM v odkaze je pre STOCK kernel, na to treba tiež dávať pozor, takže ak máš STOCK kernel, tak postupuj podľa návodu

      Odstrániť
  6. Návod je určený pre telefóny s !!original kernelom!! od Sony Ericsson, čiže verzia jadra je -> 2.6.29 SEMCUser@SEMCHost#1 <- a zistíš to v "Informácie o telefóne" -> "Verzia jadra". Ak máš tento kernel, tak môžeš použiť tento návod.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej mám ten .. postupoval som presne ako ty všetko isšlo a ako som dal posledný reboot tak ako išla ta animácia tak sa po chvilke zasekla a stojí to ... mám čakať?

      Odstrániť
    2. Prvé spustenie by nemalo trvať viac ako päť minút. Ak trvá viac, niečo nie je v poriadku. Skúsil by som teda reštartovať telefón a opäť vstúpiť do recovery menu a spraviť factory reset. Ak to nepomôže, tak nahrať ešte raz ROM a GAPPS, pozor na batériu (ak si nie si istý úrovňou nabitia, tak nechať vypnutý telefón na nabíjačke zo dve hodiny, nech sa nabije)

      Odstrániť
    3. Na chvíľku sekne a hned na to sa tam znova akokeby objaví ten nápis Ginger DX a ten android a takto dokola ... Má to tak byť alebo je niečo zle ?

      Odstrániť
    4. jo, to by nemalo robiť, takže vstúp do recovery a sprav full wipe/factory reset a reštartuj

      Odstrániť
    5. Je tu všade že
      - No
      - No
      mám dať teda yes delete all user data ? že či sa mi tým vyprázdni aj SD karta?

      Odstrániť
    6. z SD karty sa nič nevymaže tým, obnoví sa tým len systém, resp. áno daj "yes -- delete all user data"

      Odstrániť
  7. Okej dal som .. počkal som a načítalo sa ..
    Sorry že som ťa tu s tým otravoval ;)
    Veľká vďaka za tento návod ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v pohode, rád poradím ak viem, aspoň aj ostatní, ak sa niečo podobné prihodí, tak budú už vedieť ako postupovať ;)

      Odstrániť
    2. Akurát že nič z toho čo som mal predtým v telefóne tam nič nie je... má sa to nejako ručne obnoviť alebo som o to prišiel ?

      Odstrániť
    3. Všetko čo máš na SD karte sa zachovalo. Ak si mal niečo v telefóne (SMS, app a pod.) tak to tam nenájdeš, pretože keď nahráš novú ROM, tak nahráš nový operačný systém, čiže akoby si kúpil nový telefón

      Odstrániť
  8. takže... vyskúšal som, ide mi všetko v pohode ale ak som nahodil tú romku a rebootol fón tak mi vždycky robilo ten Ginger Dx dookola tak som dal Full wipe a už v pohode ide všetko :) ale mám na teba jednu otázku :) neskúšal si už nahodiť do X8 niečo vyššie ako 2.3.7? ja neviem napr. 4.0 alebo 4.1.2 a tak :D vieš totiž rád experimentujem s X8 a už som tam mal 2.2 , 2.3.5 a trz tú tvoju 2.3.7 ale predsa :D nevedel by si tu dať nejaký návod na 4.0 a vyšie? :) dík dopredu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poprípade keby si mi na seba vedel dať nejaký kontakt :) meno na FB, nick na pokeci a tak :)

      Odstrániť
    2. žiaľ nemôžem si odomknúť bootloader a tak mám original stock jadro a na to je síce jedna ROM 4.0 ale nie je dokončená, resp. je pozastavená čo viem, takže zopár veci na nej nejde ale neskúšal som zatiaľ. Ja väčšinou ak experimentujem, tak skúšam rôzne ROM 2.3 od rôznych skupín či jednotlivcov, ale vždy je to 2.3 alebo 2.2. Keďže si nemôžem dať do svojej custom kernel, tak som odkázaný iba na ROM s podporou stock kernel. Takže tak :)

      Odstrániť
    3. čo vlastne znamená ten bootloader a ako zistím či si ho môžem odomknúť alebo nie? poprosím o podrobný rozpis a návod :)

      Odstrániť
    4. niečo málo o tom nájdeš tu http://androidportal.sk/2012/02/android-novacik-co-je-to-bootloader/
      inak, na X8 sa nedá odomknúť bootloader ak je telefón vyrobený po 11W29 ako spomínam v návode. Ak ho máš vyrobený po tomto dátume, tak sa ani nepokúšaj odomknúť, lebo prídeš o telefón. Ak máš pred tým dátumom, tak si žiaľ budeš musieť návod dohľadať na internete, návod nebudem robiť, pretože som ho s X8 nerobil :)

      Odstrániť
  9. Zdravím všetko nainštalujem podľa návodu a keď zapnem telefón tak sa mi ukáže sony ericsson a ďalej mi to nejde neviete čo s tím ?
    Nemôže byť chyba napríklad v zlom rootnutom telefóne ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akurát včera sme riešili niečo podobné, resp. to isté asi. Ak sa ti ukáže len nápis Sony Ericsson a nepokračuje ďalej, tak možné riešenie, čo bolo aj včerajší prípad je, že: stiahol si správny súbor ROM? Názov súboru musí byť "GingerDX-v031b-shakira-stock" ak flashnes tú verziu pre custom kernel, tak ti nepôjde. skús si to skontrolovať, ak je to ono, tak musíš nahrať naspäť origina android 2.1 cez SEUS a odznova ísť. Ak to nie je tento prípad, tak skús v recovery menu spraviť factory reset.

      Odstrániť
    2. už som to zrobil ale pri tom logu gingea dx logu mi to sekne a už sa to nepohne

      Odstrániť
    3. ak to sekne, tak sprav cez recovery menu full wipe/factory reset

      Odstrániť
    4. ďakujem moc už mi to ide . výborný návod fakt dík

      Odstrániť
    5. ešte by som sa chcel spýtať či si skúšal pretaktovať procesor?

      Odstrániť
    6. ešte dávnejšie som mal na takt tuším 785 MHz, ale teraz idem na pôvodných 600 MHZ

      Odstrániť
    7. a mal si nato nejaký návod ? lebo som čítal že to ide zrobiť len na niektorých verzia ROMky

      Odstrániť
    8. bola to možnosť priamo v ROM, stačilo len prepnúť, reštartovať tuším a už behal na vyššej frekvencii

      Odstrániť
  10. dobrý deň ked mám pod battériu 11W23 tak to môžem nainštalovať ?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. áno, pokiaľ máš v telefóne stock kernel, tak môžeš postupovať podľa návodu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. napíš mi na email kamil299@seznam.cz a podpíš sa xperia x8 pls napíš mi

      Odstrániť
    2. stock kernel je original sony ericsson jadro. zistíš to tak, že si otvoríš Nastavenia -> Informácie o telefóne a tam máš verziu jadra. original (stock) jadro je 2.6.29 SEMCUser@SEMCHost#1

      Odstrániť
    3. mám to.Dakujem ťi . ako flesnem ten mobil ?

      Odstrániť
    4. pokiaľ máš spravený root, tak postupuj presne podľa písaného návodu a pomáhaj si videonávodom

      Odstrániť
  12. zdravím :) sorry že zase otravujem ale včera som chcel vyskúšať novú romku do x8, konkrétne túto http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1987212 je to Stock kernel Romka a keď som ju flashol a rebootol telefón tak ,i vždycky ukazovalo len Sony Ericson... spravil som po inštalácii aj Full Wipe ale nič.. stále mi ukazovalo len Sony Ericson nič viac.. nevedel by si mi poradiť že kvôli čomu mi to zrobilo?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, no skúsil som aj ja flashnúť a mne nabehol v poriadku, celkom zaujímavá ROM, určite budem chvíľu skúšať.

      Nápis Sony Ericsson je pomerne dlho, pri prvom zapnutí som ho mal asi minútu, kým sa pohol ďalej. Inak teda neviem, čo by pomohlo, jedine zmazať s karty priečinok .android_secure a Android, spraviť v recovery full wipe a wipe dalvik cache a skúsiť zapnúť, čo spraví

      Odstrániť
  13. vieš ale ja som ju inštaloval z tvojej 2.3.7 :) nemám skúsiť inštalovať zo základu? že nahodím naspäť 2.1, root, xrecovery a až tak nahodiť tú rom?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. no... dal som naspäať 2.1, rootol som, xrecovery som dal, romku som nakopíroval na kartu... trz už len čakám kým sa mi nabije mobil a ako mám postupovať? flashnúť romku ptm full wipe, wipe dalvik a rebootnuť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne zbytočne si si tam dával zase 2.1 a root robil zase atď :D :D Ja som tiež flešoval priamo z GingerDX v031b, 2.3.7, to si len zbytočne robíš robotu navyše ;) každopádne postupuj rovnako ako je tento návod, až na to, že namiesto gingerdx flešneš xperia blur

      Odstrániť
    2. už mi ide ten blur skúšam ho asi 2 dni, ako je to dosť pekná romka strašne sa mi páči ale dosť mi seká :/ neviem prečo.... dám mu šancu ešte taký deň keď neprestane sekať vraciam sa na tvoju Ginger DX :) alebo keď už skúšaš romky 2.2 a 2.3 tak nevedel by si mi odporúčiť nejakú tú čo je podla teba najlepšia? :)

      Odstrániť
    3. podľa mňa je najlepšia GingerDX :D skúšal som viacero, teraz si nespomeniem ktoré všetky ale bola to heroDroid, Xperience tieto si pamätám ale tak ani jedna z nich nemá na GingrDX Inak skúšal som pár dní aj tu blur ale včera som nahodil späť GingerDX ;) mne to síce nesekalo, iba občas ale akosi mi to nevyhovovalo

      Odstrániť
    4. šak aj ja som nahodil naspäť GingerDX :) zatial najlepšia ROMka akú moja X8 videla :) keď už si nemôžeme odomknúť bootloader :/ vedel by si mi poslať linky na tie heroDroid a Xperience? :D

      Odstrániť
  15. ahoj vsetko som spravil podla navodu.ked som dosiel k es spravcovi tak som chcel skopirovat xrecovery do system-bin a dal som root prezkumnik tak mi stale pise ze to nejde co mam robit?stale som restartovaval mobil a ajtak to neslo...porad prosim ta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, máš zapnuté ladenie USB? Ak nie je, tak môže robiť problém povolenie ROOT, ak nemáš, tak ho zapni, reštartuj telefón a znova skús povoliť práva tej aplikácii

      Odstrániť
  16. zdravím sorry že otravujem ale dneska som chcel kamošovi dať GingerDX a všetko išlo až na jednu vec... nechcelo mu zobrať pameťovku... nechápem prečo... ja som si už asi 3x dal GingerDX a sa mi také ešte nestalo.... spravil som aj Full Wipe a stále nič.... skús mi nejak poradiť že čo s tým... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uf, tak to teda neviem, je pamäťová karta v poriadku? prípadne slot na SD kartu, lebo problém môže byť len v týchto dvoch veciach. Netuším, v čom inom by mohol byť ešte problém, takže treba skontrolovať, či nie je poškodená SD karta alebo slot v telefóne

      Odstrániť
    2. stiahni si na markete AParted a tam naformatujes sd kartu mne robilo to co tebe a totomi pomohlo

      Odstrániť
  17. Zdravím pod baterkou mám 10W52 možem flešnuť tento mobil? vopred ďík za odpoveď.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, môžeš použiť tento návod na nahratie tejto custom ROM.

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  18. Ahoj, dík moc za super návod, zvládnul jsem to bez problémů i já;)

    A nevíte někdo, jak se zbavím takové navigační růžice, která se mi objeví vždycky, když podržím nebo mírně potáhnu prstem ve středu spodní hrany displeje? Dost mi to znepříjemňuje práci a nikde v nastaveních jsem to nenašel.

    Díky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, som rád, že fachčí ako má :)
      Čo sa týka tej navigačnej srandičky, ide o tzv. PIE control a dá sa vypnúť v nastaveniach CyanogenMod-u, takže v nastaveniach prejdi do Cyanogenmod a nastavenie systému a hneď prvé je nastavenie pie a tam si to vypni

      Odstrániť
    2. Výborně, to je úleva, když člověk může bez obav klikat i na spodní stranu displeje;)

      Narazil jsem ale na další věc - když dám v nastavení vyhledat síťové opěrátory, nahlásí mi chybu a žádné nezobrazí. Musím se pak spolehnout na automatickou volbu, což mě pak hází poblíž hranic do roamingu.

      Setkal jsi se s tím? Máš nějaký tip?

      Dík

      Odstrániť
    3. žiaľ v tomto ti neviem poradiť, mne to robí to isté, našťastie sa v pohraničí až tak často nevyskytujem, takže mi až tak nevadí, horšie to máš ty a ostatní ak sú blízko hraníc. netuším či ide o bug ROM alebo čo :(

      Odstrániť
    4. dík za info, aspoň vím, že nemusím hledat problém na své straně. Uvidím, jak moc mě to bude štvát do budoucna a v nejhorším se poohlédnu po jiné romce.

      Odstrániť
  19. Ahoj chcem sa spytat ako rootnem tento mobil.porad pls

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, odpoveď hľadaj na fórach venujúcich sa Androidu, v budúcnosti možno spravím videonávod aj na root, v najbližšej dobe sa však na to nechystám, ďakujem za pochopenie

      Odstrániť
    2. stiahni si program SuperOneClick z uloz.to napr. Ale predtym si vypni antivirak bude ti pisat ze je tam trojan ale neni. pripojis telefon ale do "nabit telefon" a klikne v programe na "ROOT" a po 2min. ti ho rootne

      Odstrániť
    3. ja som cakal 10min a potom napisalo ze SuperOneClick(nereaguje)

      Odstrániť
  20. Ahoj, ještě jeden dotaz - jak dlouho vám vydrží baterka? Mně po aktualizaci a při vypnutém všem možném + na noc letadlo nevydrží ani 24h. Tak nevím, jestli je chyba v něčem, co jsem doinstaloval nebo jestli je tak náročný Android 2.3.

    Díky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak po nové instalaci jsem nechal holý systém bez jakékoli nainstalované aplikace a zase vybito za cca 24hodin bez výraznějšího používání, takže jde zpátky 2.1 ...

      Odstrániť
  21. Ahoj, ako je to s wifi v ginger xd ? Funguje vnom zdielanie netu cez wifi?a zaujimalo by aj mna aka je vydrz baterie?
    Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krátko po spustení samotnej inštalácie novej ROM,sa inštalacia zastaví s oznámením,že sa nedá otvoriť súbor zip.+slovíčko(bad).Je to na figu.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ahoj, keď mám na baterke 11W41 možem flešnuť tento mobil?

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Prečo mi nechce spustiť toho root prieskumníka? Už to opakujem asi 10ty krát a stále nič. Ladenie USB mám. ???

    OdpovedaťOdstrániť
  25. nejde mi pustit zdiel mob. pristupovy bod
    pri zapnuti vypise chyba

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ja som včecko spravil podla navodu ale ked volačo zapnem tak to posekava neviem prečo poradťe alebo dajte novy android na stiahnutie 2.3.7

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Zdravím, ako si rootnem telefon. Prosím ťa ak budeš mať chvíľu čas tak mi napíš na hajnik.maros@gmail.com ďakujem pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ak sa Super One Click zacykli mam is odznova?? poradte pls???

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Zdravím,

    Rád by som si hodil na tú zacholavú pamiatkovú SE-X8 Andorid 2.3.7 ale neviem či si to môžem hneď hodiť. Keďže pod bateriou mám 11W40 tak určite nemôže unlock bootloader. Tak keď toto nemôžem tak do čoho sa aspoň môžem spustiť mám nejakú šancu si tam hodiť 2.3.7 a či vlastne to bude fungovať? X8 mám rootnutú a neviem presne či mám stock kernel. Vo pred za odpoveďe ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť